kpn XL winkel Leiden: “We helpen de klant de weg te vinden”

In kpn XL winkels kunnen ondernemers én particulieren terecht voor alles op het gebied van telecom, ICT en interactieve tv. KPN laat real live aan klanten zien wat het in huis heeft, op een manier waarbij zelf ervaren en proberen centraal staan. De dichtstbijzijnde kpn XL winkel in deze regio is te vinden in de Leidse Rooseveltstraat, waar we spraken met manager Roland Knipscheer. 

“Klanten die bij ons in de winkel komen, maken als het ware een reis door de wereld van KPN,” zegt Roland Knipscheer, manager van de kpn XL winkel in Leiden. “We laten ze ervaren hoe onze producten en diensten werken. We nemen de tijd voor onze klanten en denken met ze mee, met als doel dat zij met de juiste oplossing weer naar buiten gaan. Gaat het bijvoorbeeld om een mobiele telefoon dan installeren we deze naar wens en zorgen we dat deze naar behoren werkt als de klant de winkel uitstapt.”

Niet vervelen
De reis begint met een begroeting door een host bij de ingang, die de klant een warm welkom heet. Vervolgens zorgt hij ervoor dat de klant snel en vakkundig geholpen wordt door een van de tien adviseurs of een van de twee zogeheten service-experts die in Leiden werkzaam zijn. Zij zijn gespecialiseerd in het oplossen van complexe problemen en het beantwoorden van ingewikkelder vragen.

Klanten die op een druk moment even moeten wachten op een medewerker van KPN, hoeven zich niet te vervelen. Onder het genot van verse koffie, een kopje thee of water kunnen zij met eigen ogen zien wat er allemaal mogelijk is op telecom-, ICT- en tv-gebied. Apps en tv’s zijn aangesloten en werken real live, zodat klanten zien hoe het werkt.

Veranderende wereld
Service wordt in de winkel met hoofdletters geschreven. “In het gesprek met de adviseur proberen we boven tafel te krijgen wat de klant wenst,” legt Roland Knipscheer uit. “De wereld verandert snel, waardoor klanten niet altijd weten wat er allemaal mogelijk is. Wij helpen de klant de weg te vinden in deze veranderende wereld. Een voorbeeld: een schilder die hier in de winkel was om een nieuwe mobiele telefoon te kopen, konden we laten zien dat hij altijd toegang heeft tot zijn bestanden, zodat hij onderweg planningen kan checken, offertes kan maken en foto’s van zijn portfolio kan laten zien. Dankzij de cloud-dienst Office 365 heeft hij altijd zijn kantoor bij zich. Zo kan de ondernemer zich optimaal concentreren op zijn core-business en overal gemakkelijk werken.”

Ondernemers uit het MKB kunnen zes dagen per week langskomen bij een kpn XL winkel voor advies over vaste en mobiele telefonie, tv en ICT, waaronder internet- en cloud-diensten. Dit kan dankzij de ruime openingstijden op momenten waarop het de ondernemer schikt. Desgewenst kan het ook op afspraak. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur en de ligging is perfect, aan de rand van Leiden dichtbij de uitvalsweg naar de A4.

kpn XL winkel Leiden
Rooseveltstraat 82
2321 BM Leiden
T 0800-0105
www.kpn.com/kpnxl
Openingstijden:
werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur,
op donderdag tot 21.00 uur,
zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Sam
Ik heb een kort vraagje, ik kwam rijnstreekbusiness.nl tegen terwijl ik aan het kijken was naar websites/webshops in Nederland. Ik heb wat ideeën en aandachtspuntjes opgeschreven die ik graag zou willen bespreken wat betreft SEO en conversieoptimalisatie. Dit is geheel vrijblijvend en indien gewenst kan ik ze even op de mail zetten? Bellen kan ook altijd! Ik wil je ook graag een gratis SEO-Analyse wat betreft de prestaties van je website mailen als je het interessant vindt? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Sam van de Hulsbeek Mediya B.V https://mediya.nl/
05-06-2024 08:40
Sam