SEO Ninja

Website als verlengstuk van klantvriendelijkheid

Als mensen zeggen dat de website slechts een visitekaartje is, beseffen niet hoeveel omzet ze laten liggen. Een goede website fungeert als een medewerker. Hoe beter je die opleidt, des te waardevoller de resultaten. Jaap van Duijn, eigenaar van SEO Ninja, draait vanaf 2023 al 20 jaar mee en ziet kansen die de bedrijven te vaak onbenut laten.

Digitale medewerker
Een website is in staat om per minuut meerdere personen te woord te staan en als het moet 24 uur per week en 7 dagen per week. Bezoekers komen op de website, omdat zij een oplossing willen voor hun zoekvraag. SEO Ninja helpt bedrijven om al die vragen beantwoord te krijgen en vervolgens met die websitebezoekers persoonlijk in contact te komen. Waar medewerkers nog wel eens vakantie hebben of te kampen hebben met een burn-out, blijft die website 99,9% beschikbaar. Als die website niet zo up-to-date is, kun je ook niet verwachten dat de resultaten goed zijn. Het is dus belangrijk om die balans te vinden.


Bedrijven besteden veel geld aan zaken als SEO, Google Ads, Facebook Ads en technische aanpassingen aan de website. Hoe meer bezoekers je naar de website krijgt, des te groter de kans dat het leidt tot meer omzet. Het is zonde van het geld als je alleen betaalt, maar vervolgens spreekt de inhoud toekomstige klanten niet (meer) aan. Die bezoekers verlaten de website en zoeken hun heil bij een concurrerende website die hen wel bevalt.


Klantvriendelijke website
SEO Ninja beoordeelt ruim 8 jaar de websites van de genomineerden van de Sterkste Schakel. We kijken 0daarbij in eerste niet of de website er mooi uitziet. Vaak zijn mooie websites heel traag.

Omdat niemand geduld heeft, moet de techniek van hoog niveau zijn. Verder kijken we naar gebruiksvriendelijkheid, voldoende goede teksten, gezonde linkpopulariteit en willen we proeven dat de website gericht is om klantvragen te beantwoorden. Dat leidt tot meer aanvragen en dus meer omzet. Een goede website stelt jou dus in staat om daadwerkelijk met je klanten in contact te komen. Je gaat merken dat ze beter geïnformeerd zijn, weten wat ze willen én vertrouwen erop dat jouw bedrijf het voor ze kan doen.

Irritante cookies
De uitdaging voor de komende jaren is te leren omgaan met het verbod op irritante cookies. Zogenaamde third party cookies gaven je het gevoel dat je achtervolgt werd. Gelukkig is vanwege privacywetgeving dat stukken moeilijker gemaakt, maar de keerzijde is dat het moeilijker wordt om gericht te kunnen adverteren.

Wil je als bedrijf nog effectief blijven adverteren, dan vraagt dat om de expertise van SEO Ninja. Het is niet moeilijk om veel verkeer naar de website te krijgen. De uitdaging zit hem erin dat de juiste bezoekers naar de website komen, die geïnteresseerd raken en aanvragen plaatsen. De juiste data verzamelen, doelgroepen opbouwen, gericht communiceren en dat binnen een acceptabel budget zijn hierin de sleutelwoorden.

Bij een bedrijf dat is genomineerd voor de Sterkste Schakel zit het klantcontact en de uitwerking van de opdracht wel snor. SEO Ninja zorgt ervoor dat toekomstige klanten de website weten te vinden en hen weet te overtuigen om daadwerkelijk opdrachten te plaatsen. Graag kom ik de mogelijkheden
bespreken.

SEO Ninja
Jaap van Duijn
T 06-1535 8696
I seoninja.pro

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *