Regelmatig vertellen klanten van automatiseringsbedrijf Auton wat zij vinden van de dienstverlening. Dit keer W.K. Heyl jr. B.V. uit Honselersdijk (Westland), dat wekelijks bloemen en planten levert aan 650 winkels in diverse regio’s in Duitsland. Het bedrijf, dat veertig jaar geleden werd opgericht, heeft circa 65 mensen voor zich werken, waarvan 30 chauffeurs in Duitsland.
W.K. Heyl jr. B.V. was een van de eerste klanten van automatiseringsbedrijf Auton. Bijna 25 jaar later zijn de eigenaren Koen en Bram Heyl dat nog steeds. “We hebben geen handtekening nodig om goede service te krijgen.”
Hoe belangrijk is de automatisering voor jullie?
Koen Heyl: “Tien jaar geleden gingen steeds meer winkels hun bloemen en planten in onze webshop bestellen in plaats van per fax. In 2006 nam dit serieuze vormen aan en nu gaat 95 procent van de orders via de computer. Er wordt geen order meer met de hand geboekt. Automatisering is voor ons net zo belangrijk als een fiets voor een wielrenner.”
Wat doet Auton voor jullie?
“Auton levert de hardware en beheert ons netwerk. We waren een van de eersten bij wie Auton een dealingroom installeerde, waarmee we onze bloemen inkopen op de veilingklok. We hebben ongeveer veertig computerwerkplekken en een tiental servers in ons bedrijf in Honselersdijk. Op dit moment is Auton bezig om ons server-park te vernieuwen. Nu hebben we nog tien aparte servers die van elkaar afhankelijk zijn. Vanaf augustus is dat verbeterd. Als er dan een server uitvalt, blijft alles doorlopen.”
Waarom heb je voor Auton gekozen?
“Toen ik een jongetje van zeven jaar was, leverde Auton al een computer bij ons. We doen al net zolang zaken als dat Auton bestaat en waren een van de eerste klanten. Inmiddels is ons kantoor een keer of drie vernieuwd. Steeds hebben we afgewogen of Auton een geschikte leverancier is en dat bleek het geval. Ik heb bij Auton nog nooit het gevoel gehad: dat hadden we toch anders afgesproken?”
Wat zijn de sterke punten van Auton?
“Er zijn veel factoren die een storing in het netwerk kunnen veroorzaken: de software, de bekabeling, het glasvezelnetwerk, de hardware. Het ligt voor de hand om naar een ander te wijzen, maar Auton doet dat nooit. Roel Naves en zijn mensen kijken naar het geheel en lossen het op. Verder kennen ze de bloemenbranche goed. Ze begrijpen dat als we ’s morgens vroeg bellen omdat de computer het niet doet, dat ze meteen moeten komen. Maar dat gebeurt niet vaak hoor, mede door preventief onderhoud. Auton is zo’n beetje het enige bedrijf waarmee we geen servicecontract hebben. Er is geen handtekening nodig om goede service te krijgen. De regel is dat ze een storing binnen een uur verhelpen.”
Wat zou er beter kunnen bij Auton?
“Iedereen bij Auton is heel oplossingsgericht en sterk gericht op de dagelijkse praktijk. Dat is meteen ook de valkuil, want het is goed ook tijd vrij te maken voor commerciële activiteiten.”
Auton
Heerenweg 7
2222 AM Katwijk
T 071 – 403 31 99
I www.auton.nl
Email- TRANSACTION 1.3408484 BTC. GET >>> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-26?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&