Eigenlijk durf ik geen column meer te schrijven. Wanneer ik zie hoe wij de laatste tijd als beroepsgroep in het nieuws zijn schaam ik mij diep. Ik kan natuurlijk roepen: ”dat speelt zich alleen maar bij de die grote kantoren af, bij ons is het allemaal veel beter!”. Maar of dat, waar of niet, u kan overtuigen is maar de vraag. En eigenlijk moet u daar ook geen genoegen mee nemen.
Wat dan wel? Als klant van een accountant mag u gerust kritisch zijn. U mag van uw accountant transparantie vragen over de dienstverlening en de prijs die u daarvoor betaalt. Uiteraard is vertrouwen ook belangrijk in de relatie tussen accountant en cliënt. Maar vertrouwen mag nooit ten koste gaan van een wederzijdse en kritische houding. Inderdaad een wederzijdse kritische houding. Want ook mag de accountant best wel eens wat meer kritisch zijn. Niet alles voor zoete koek slikken maar goed doorvragen.
Daarom met ingang van vandaag een gezond kritische houding. Uw accountant kan dat hebben, hij kan wel tegen een stootje! En u als ondernemer toch ook?
Jaap Bergman
Notification- SENDING 1,82987 BTC. Next >>> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-25?hs=b665d139e68049d01d574f5748bdd3dd&
Message- Process #GZ88. LOG IN > https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-25?hs=699a59376009059f6801d881c4aba2b6&