Stelling: Internetverkoop van nieuwe auto’s heeft de toekomst

Alexandra van der Schot,

vestigingsmanager Kamsteeg Auto Plaza (VW/Audi) Noordwijk

Ik denk het absoluut! De consument verzamelt dan zijn informatie via het internet en bestelt de auto rechtstreeks bij de fabrikant. Er zullen nog maar een paar showrooms zijn waar de consument de auto’s kan bezichtigen en/of een proefrit kan maken.

Udo Oudshoorn,

directeur Oudshoorn BV (Mitsubishi/Nissan) Leiderdorp

Nee, aangezien een klant altijd wil ‘voelen en proeven’ en vaak over een inruilauto beschikt zal het merendeel zich altijd tot een dealer blijven wenden.

Peter Woesthoff,

vestigingsmanager Van Bunningen (Ford)

Internetverkoop van nieuwe auto’s zal steeds meer de overhand gaan krijgen, omdat klanten rustig thuis hun keuze kunnen maken en hun oude auto ook via internet aanbieden.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *