De website van het nog relatief nieuwe concept ‘Two Brothers Hotels’ heeft wederom een finaleplek weten te bemachtigen in de Hotel Website of the Year verkiezing van Hoteliers.com.
Vorig jaar kreeg nieuwkomer ‘Two Brothers’ al een wildcard voor de verkiezing door zijn inspirerende missie: het begeleiden van jongeren met autisme in de hotellerie. Voor deze jongeren is het vinden van een passende stage of werkplek niet altijd even makkelijk en behoort werken in de hospitality meestal niet tot één van de opties. Bij Two Brothers krijgen jongeren met autisme (en een gemiddelde intelligentie) wel de mogelijkheid om zich te ontplooien en ontwikkelen op de arbeidsmarkt.
Sinds de oprichting van de Two Brothers Hotel Company in 2021 is www.twobrothershotels.nl verder ontwikkeld om beter aan te sluiten op de gemiddelde hotelgast, maar ook op mensen met autisme. Met een knop om prikkels weg te halen zorgt de website sinds kort voor nog meer toegankelijkheid voor deze groep mensen dat vaak moeite heeft met (te veel) prikkels.
De prijsuitreiking van ‘Hotel Website of the Year 2024’ vindt plaats op 12 maart tijdens de Independent Hotel Show in de RAI in Amsterdam.
Over Two Brothers Hotels
Two Brothers Hotel Company bestaat uit Two Brothers Noordwijk Beach en franchise Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag. Het hotel in Noordwijk is sinds 2023 overgestapt van de Golden Tulip franchiseformule en zelfstandig verder gegaan onder de naam van de hotel company. Dit jaar bestaat het historische hotel aan de boulevard van Noordwijk aan Zee 125 jaar.
www.twobrothershotels.nl