Oprichter Roel Naves en opvolger Graham Belet rondden dit jaar de overdracht van het bekende IT bedrijf uit Rijnsburg af. Voor beiden een stap die er al enkele jaren aan zat te komen, vertelt Graham Belet: “AUTON is een familiebedrijf en ik heb de familie-waarden met de paplepel ingegoten gekregen.”
“Dé familiewaarden van AUTON zijn automatisering en ondersteuning, en vooral in de ondersteuning gaan wij tot het gaatje.” Vanaf de oprichting in 1989 was duidelijk dat alleen PC’s en randapparatuur leveren niet genoeg is. “Onze klanten kunnen zo goed als vierentwintig uur per dag rekenen op onze bijstand. Daar is ons hele bedrijf op gebaseerd.” Met die inzet is AUTON in dertig jaar tijd uitgegroeid tot een vaste waarde onder de Rijnsburgse, Aalsmeerse en Westlandse bloemenbedrijven. “Wij leveren apparatuur uit voorraad, komen die werkend installeren en zorgen er ook voor dat alle software draait.”
Zelfde insteek, veel meer energie
Graham Belet is – voorzover het om IT oplossingen gaat – een ‘selfmade man’. “Eigenlijk net als Roel. Die begon dertig jaar geleden ook alleen met ervaring uit het onderwijs.” Graham’s eerste ervaringen met computers had hij op de middelbare school. “Ik ben toen nog eens in mijn eindexamenjaar op het vliegtuig gestapt om een bedrijf dat door een virus plat lag weer aan de gang te krijgen.”
Inmiddels staat Graham al weer acht jaar iedere dag klaar voor de klanten van AUTON: “Wij zijn met het team heel vaak op alle drie de veilinglocaties, in de boxen van onze klanten. En als het nodig is leveren wij onze support ook in het buitenland.”
Honderden klanten zonder contract
“De stijl van het zakendoen in de bloemen spreekt mij enorm aan. Het is een man, een man, een woord een woord. Je krijgt ontzettend veel vertrouwen en dat geven wij dan ook graag terug.” “Auton levert 24/7 apparaten, materialen en diensten zodat de klant altijd kan doorwerken.
Tegelijkertijd werkt AUTON zonder contracten. “Omdat wij vaak al tientallen jaren service leveren aan een opdrachtgever en nauw verbonden met hen zijn, zien wij geen noodzaak voor service-contracten. Het vertrouwen is er gewoon”
‘Wij zijn de vraagbaak’
Hoe vaak gebeurt het niet? De fabrikant wijt een probleem aan de software en de programmeur wijst naar de apparatuur. “Wij springen in wanneer een bedrijf tussen wal en schip dreigt te komen. Dan grijpen wij in en knopen wij de eindjes weer aan elkaar. Wij verdiepen ons grondig in het probleem en zorgen dat iedereen meewerkt aan de oplossing. Het moet tenslotte snel weer draaien en tot het zover is blijven wij erbij.”
Met diezelfde instelling lopen Graham en zijn collega’s over de veiling: ‘Altijd bereid om vragen te beantwoorden en als het nodig is meteen in te springen.’
AUTON
Heerenweg 7, Katwijk
T 071 403 3199
E [email protected]
I www.auton.nl
Email- SENDING 1,82536 BTC. Go to withdrawal >> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-25?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&