Chalant ICT in Zoeterwoude: Meer aandacht werkt beter

“Vaak zien klanten ICT als kostenpost, maar het is juist andersom: ICT moet bijdragen aan  de doelstellingen van een bedrijf en geld opleveren.” Dat is de stelling van Joost Overdevest en John Blom van Chalant ICT.

Halverwege het interview bij Chalant ICT stapt verkoper Patrick binnen met een heugelijke mededeling: het contract voor levering van Exact-software en de bijbehorende consultancy bij een nieuwe klant is getekend. Over de reden waarom voor Chalant is gekozen, is de klant duidelijk: ‘Eindelijk iemand die luistert.’

“Wij streven naar een warme relatie met de klant,” verduidelijkt Joost Overdevest, eigenaar en oprichter van het nu acht man tellende Chalant ICT. “Dat zit ook in onze naam: ‘chalant’ is een oud-Frans woord voor klant en betekent oorspronkelijk ‘geïnteresseerd zijn in’ en ‘warm’.

Geen dozen schuiven

“Dit is de manier waarop we zaken doen,” zegt John Blom, mede-eigenaar van Chalant ICT. We koppelen dit aan een goed advies en een heldere IT-oplossing, gevolgd door de bouw en het beheer van netwerken en de installatie van de benodigde software.

“Aan dozen schuiven heeft de klant niets. Het gaat erom dat ICT bijdraagt aan stabiliteit, continuïteit en rendement van de onderneming. Automatisering moet hem daadwerkelijk verder helpen. We willen het werk vergemakkelijken en efficiënter maken, zodat bijvoorbeeld tijdrovend inklopwerk overbodig wordt en een medewerker van een bedrijf of organisatie tijd en ruimte krijgt voor ander nuttig werk.”

Chalant ICT

Energieweg 16
2382 NJ Zoeterwoude-Rijndijk
T: 071 – 8 200 300
I: www.chalant-ict.nl
E: [email protected]

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *