Hotels van Oranje in het nieuw: “Vernieuwen en verjongen doen we constant”

De hotelkamers van Hotels van Oranje in Noordwijk aan Zee – in maart nog het toneel van een Chinees staatsbezoek – ondergingen een metamorfose. Ook de lobby, bars en restaurants werden vernieuwd. Een impressie van het vernieuwde hotel in woord en vooral beeld.

Vernieuwde hotelkamers

De 174 kamers in Hotel Oranje zijn stijlvol gemoderniseerd. Alle hotelkamers kregen onder andere nieuwe vloerbedekking (met ‘zandkorrelmotief’) en een compleet nieuwe badkamer. Omdat gasten tegenwoordig vragen om inloopdouches, is in veel kamers het bad verdwenen. Maar voor degenen die uitgebreid in bad willen, zijn er ook nog steeds kamers en suites met een bad. Terugkerend in elke hotelkamer is een ‘touch of orange’, bijvoorbeeld een oranje kussen op het bed of een foto van Koningsdag in Amsterdam, waarmee – met een knipoog – gerefereerd wordt aan de naam van het hotel.

Opvallend is dat in elke kamer een uniek kunstwerk aan de muur hangt, met mooie taferelen uit de streek. Zo wordt de omgeving letterlijk naar binnen gehaald. Volgens ditzelfde idee zijn de suites ingericht. De bedden zijn zo opgesteld dat je uitkijkt over zee. Mooi detail: met één druk op de knop schuif je automatisch de gordijnen open, waarna zich een prachtig uitzicht op de boulevard en het strand ontvouwt.

Restaurants en bars

De renovatie van de kamers, die vanwege het Chinese staatsbezoek tijdens de nucleaire top in maart versneld moest worden uitgevoerd, vormde het sluitstuk van de modernisering van het hotel. Eerder al werden de verschillende restaurants en bars vernieuwd. Soms bleef dit beperkt tot een nieuw verfje, in andere gevallen was er een complete make-over. Dit geldt voor restaurant DUTCH!, restaurant De Orangerie, de Imperial Bar en voor de lichte werkplekken voor zakelijke gasten op de eerste etage achter fraai vormgegeven glazen wanden bij de Wintertuin, de grootste zaal van het hotel.

Internal branding in het hotel

Bedrijven die te gast zijn in Hotels van Oranje, bijvoorbeeld vanwege een product-presentatie of een congres, zien graag dat hun bedrijfskleuren en logo’s terugkomen in het interieur van het hotel. Dit kan eenvoudig dankzij de led-verlichting in de zalen en in de lobby. De bedrijfsnamen zijn ook te zien op de op smartphones lijkende digitale informatieborden, die op vier verschillende locaties in het hotel staan. Net als bij smartphones kunnen gasten op de borden klikken, waarna er meer informatie over bijvoorbeeld een congres of een bijeenkomst tevoorschijn komt. Tot grote tevredenheid van de bedrijven, zo blijkt uit de vele positieve reacties van multinationals en organisaties en bedrijven uit de regio die regelmatig te gast zijn in Hotels van Oranje.

Beachclub O.

Dankzij Beachclub O. (kernwoorden: bubbels, bites en beats) tegenover het hotel op het strand, zijn de Hotels van Oranje ook het adres voor een jong en trendy publiek, dat zich graag laat vermaken met onder andere live muziek en heerlijk eten. Zakelijke gasten komen er eveneens graag, onder andere voor bedrijfsfeesten of een zakenlunch of diner. De inrichting van de hippe beachclub, die klassiek en toch modern is, stond model voor de vernieuwde inrichting van het hotel.

Filosofie

“Vernieuwen en verjongen doen we constant,” zegt directeur Jaap Liethof, “met de wensen van de gast als uitgangspunt. Zo blijven we een topproduct bieden en blijven we aantrekkelijk voor zakelijke en particuliere gasten, jong en oud. Dat dit daadwerkelijk zo is, blijkt uit de vele positieve reacties die gasten noteren op de enquêteformulieren. We hebben gasten die hier al met hun ouders kwamen. Doordat we met onze tijd meegaan, blijven zij komen.”

“We zijn toonaangevend op velerlei gebied, onder andere vanwege onze luxe wellness-voorzieningen inclusief subtropisch golfslagbad, beautycenter en sauna. En natuurlijk omdat we één van de grootste internationale congreshotels van ons land zijn. Ook aan regionale evenementen, zoals het bloemencorso, werken we graag mee. De boulevard voor de hotels moet een bijzondere en bruisende plek zijn waar mensen graag komen. Mede hierdoor en doordat we zijn blijven vernieuwen, draaien we goed, ondanks de slechte economische omstandigheden van de laatste jaren. Het aantal boekingen van zakelijke gasten neemt weer toe.”

Meer informatie

Bedrijven die een vergadering, congres, productpresentatie, luxe borrel of een exclusief bedrijfsfeest willen organiseren en willen weten wat er mogelijk is in Hotels van Oranje, zijn van harte welkom voor een oriënterend bezoek en een rondleiding door het hotel en de vier restaurants, twee bars, Beachclub O. en de verschillende zalen. Neem hiervoor contact op onze Banquet Sales Manager, Melanie Lammers via onderstaand adres.

Hotels van Oranje

Koningin Wilhelmina Boulevard 20-31
2202 GV Noordwijk aan Zee
T 071 – 367 68 01
I www.hotelsvanoranje.nl
E [email protected]

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Sam
Ik heb een kort vraagje, ik kwam rijnstreekbusiness.nl tegen terwijl ik aan het kijken was naar websites/webshops in Nederland. Ik heb wat ideeën en aandachtspuntjes opgeschreven die ik graag zou willen bespreken wat betreft SEO en conversieoptimalisatie. Dit is geheel vrijblijvend en indien gewenst kan ik ze even op de mail zetten? Bellen kan ook altijd! Ik wil je ook graag een gratis SEO-Analyse wat betreft de prestaties van je website mailen als je het interessant vindt? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Sam van de Hulsbeek Mediya B.V https://mediya.nl/
05-06-2024 08:40
Sam