Daar sta je dan. Net geluncht met een goede klant. Parkeerbonnetje ergens in je handschoenenvakje, het bonnetje van het eten in je broekzak en de offerte al in je hoofd. Belt de fiscus dat ze een specificatie van je onkosten willen zien en je accountant zit op een kopie van je inkoopfacturen te wachten. En eigenlijk wil je alleen maar ondernemen…
Door: Esther Weber
Voor veel ondernemers is het voeren van de administratie een bron van ergernis. Vaak worden stukken op het laatste moment nog even bij elkaar gezocht omdat een BTW aangifte moet worden gedaan. Cijfers zijn echter van groot belang voor de monitoring van je bedrijfsvoering, mits je in staat bent deze niet alleen tijdig in te zien maar ook de betekenis van deze cijfers te doorgronden.
Dit is nu mogelijk. Ondernemers hoeven geen genoegen meer te nemen met informatie achteraf, maar kunnen grip op hun cijfers hebben, zodat tijdig bijgestuurd kan worden en kansen niet gemist worden.
Dit klinkt leuk, en hoe werkt dat dan?
Scan je facturen in en orden efficiënt je administratie. Het is niet meer nodig om de fysieke facturen te bewaren. Maak na een zakenlunch simpelweg een foto van je bonnetje met een applicatie op je telefoon. De bon kan je weggooien en de scan wordt doorgezet naar je administratie. Bankenkoppelingen zorgen voor de mogelijkheid om geautomatiseerd te betalen. Lonen kunnen online verwerkt worden en zijn gekoppeld aan je administratie. Tot slot heb je de beschikking over actuele stuurinformatie via een dashboard. Net zoals iedere ondernemer is ieder dashboard uniek. Real-time informatievoorziening aangepast naar jouw wensen en getoond op een begrijpelijke manier.
Kortom JAN© Online biedt met slimme oplossingen maximaal inzicht!