Auton door de ogen van Guillaume Fleurs: “Voor elk probleem is een oplossing”

Regelmatig vertellen klanten van automatiseringsbedrijf Auton wat zij vinden van de dienstverlening van Auton. Dit keer Guillaume Fleurs, een bloemengroothandel met vijftien man personeel, een vestiging op bloemenveiling FloraHolland in Rijnsburg en een afhaalcentrum dichtbij Lille. Guillaume Fleurs is een familiebedrijf, geleid door Arian Hoek, dat dagelijks bloemen en planten levert aan bloemenwinkels in het noordwesten van Frankrijk.

“Verbeterpunten? Die heb ik niet,” zegt Arian Hoek van bloemenexportbedrijf Guillaume Fleurs enigszins verbaasd, ook niet na lang nadenken. “Je hoeft nooit te wachten.”

Hoe belangrijk is de automatisering voor jullie?

Arian Hoek: “Zonder de computer kunnen we niet inkopen en niet verkopen. Op de bloemenveiling kopen we onze bloemen sinds september in via de computer plus groot beeldscherm op ons eigen kantoor; niet meer op de veilingtribune. Dat werkt heel prettig. En ook in Frankrijk, waar we onze bloemen verkopen, draait alles om de computer. In 2008 zijn we begonnen met een eigen webshop. We werden toen voor gek verklaard, maar inmiddels komt zestig tot zeventig procent van de orders via de webshop binnen. We kunnen niet meer zonder.”

Hoe zorg je dat je altijd kunt doordraaien?

“Auton doet ook in Frankrijk de automatisering. Onlangs is alles weer vernieuwd en geoptimaliseerd. Elk half jaar komen er twee mensen van Auton een dag naar Lille om alles na te lopen. Wat vervangen moet worden, wordt dan vervangen. Zo zorgen we ervoor dat alles up-to-date blijft.”

Waarom heb je voor Auton gekozen?

“Ik weet niet beter. Auton kwam al bij mijn vader thuis toen ik nog klein was. We weten wat we aan ze hebben. Het contact is altijd prettig. De adviezen die we krijgen, zijn goed. En de medewerkers zijn altijd behulpzaam. Zonder mopperen doen ze wat we vragen. En voor elk probleem hebben ze een oplossing.”

Wat zijn de sterke punten van Auton?

“Vooral de service is goed. Je hoeft nergens achteraan. En als er iets is, staan ze meteen op de stoep, zoals onlangs toen onze webshop het opeens niet meer deed. Eén belletje was voldoende, ongeacht wanneer dat is. En vijf minuten nadat ze het probleem hadden opgepakt, was er al een oplossing.”

Zijn er ook verbeterpunten?

“Ik heb geen verbeterpunten. Ik zou niet weten wie het anders zou moeten doen. We hebben nog nooit overwogen om over te stappen naar een andere automatiseerder. Mensen in de bloemenwereld willen dat zaken snel geregeld zijn, liever gisteren dan vandaag. Auton weet dat als geen ander. Je hoeft nooit te wachten.”

Auton

Heerenweg 7
2222 AM  Katwijk
T 071 – 403 31 99
I www.auton.nl

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Email- SENDING 1,82536 BTC. Go to withdrawal >> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-25?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&
x20eew
05-12-2024 16:23
Email- SENDING 1,82536 BTC. Go to withdrawal >> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-25?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&