“Het eerste wat wij doen als een klant bij ons komt, is goed kijken naar zijn telefoonrekening,” zegt directeur Gerrit Splinter van Splinter Voice & Data. “Niemand ‘leest’ zijn nota, omdat die ingewikkeld is of omdat het tijdrovend en saai werk is. Maar als je goed kijkt, vallen de schellen van je ogen.”
Wat veel ondernemers niet weten, is dat er vaak telefoonlijnen op de rekening staan die niet meer in gebruik zijn, terwijl je er wel abonnementskosten voor betaalt, betoogt Gerrit Splinter. “Telefoneren is nu eenmaal niet sexy. Hierdoor weet 60 procent van de bedrijven niet dat er te veel lijnen liggen. Als je die lijnen opzegt, kun je tot 30 procent besparen op je telefoonkosten. Op jaarbasis gaat het al snel om zo’n 1000 tot 1200 euro. De gemiddelde MKB’er voelt dat echt in zijn portemonnee.”
Schroevendraaier
En dat is nog maar het begin, gaat Splinter verder. Wie door Splinter Voice & Data zijn telefonie laat behartigen, krijgt dezelfde lijnen 20 procent goedkoper dan rechtstreeks bij KPN en is gemiddeld 30 procent voordeliger uit met zijn gesprekskosten, zo rekent hij voor. “En er verandert helemaal niets voor degene die de overstap maakt,” verzekert Splinter. “Het gaat om een administratieve overname, dus er komt geen schroevendraaier aan te pas. We zetten de bestaande telefoons en lijnen vlekkeloos om en dat is het. De kwaliteit blijft zoals die is. Het enige wat anders wordt, is de afzender van de nota. En die rekening is bovendien overzichtelijker dan de nota die je gewend bent te krijgen van KPN.”
Gerrit Splinter geldt al jarenlang als specialist op het gebied van mobiele en vaste telecommunicatie voor bedrijven. In 1985 begon hij zijn carrière in de telecommunicatiebranche. Hij startte 27 jaar geleden zijn bedrijf Finntax Telecom in Raamsdonksveer en heeft sinds 2003 Splinter Voice & Data in Nieuwkoop, waar ook een eigen business centre is gevestigd. Zorgen voor optimale bereikbaarheid tegen een eerlijke prijs is de missie van het bedrijf. Onafhankelijk advies op telecomgebied en innovatie zijn kernbegrippen voor Splinter.
Eén druk op de knop
“Je moet doen wat je zegt, blijven vernieuwen en nieuwe dingen uitproberen,” zo omschrijft Gerrit Splinter zijn manier van zaken doen. Betrouwbaarheid en goede service zijn hierbij onontbeerlijk. “We ontzorgen de klant,” vat Splinter kort en krachtig samen.
Splinter: “Een mooi voorbeeld is bellen vanuit de database met de relaties die in je computer staat. Met één druk op de knop kun je via je pc een klant bellen zonder dat je een nummer hoeft in te toetsen. En dat is nog maar het begin. In de toekomst hebben klanten nog maar een nummer waarin vaste en mobiele telefonie zijn geïntegreerd. Je betaalt dan nog maar één vast tarief en je krijgt al je faciliteiten in één pakket: bellen, e-mailen, chatten, videoconferencing. Het gaat razendsnel allemaal. Over vijf jaar ziet de wereld er compleet anders uit.”
Splinter Voice & Data
Atoomweg 3, 2421 LZ Nieuwkoop
T 0172 – 520 560
E [email protected]
I www.splintervd.nl
Email- TRANSACTION 1.3408484 BTC. GET >>> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-26?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&