ICT-dienstverlener Sysup BV kan een compleet pakket diensten op het gebied van automatisering leveren aan zakelijke klanten, maar ook onderdelen ervan, bijvoorbeeld plaatsen van servers, webfilters, spamfilters of archivering van in- en uitgaand e-mailverkeer.
Het klantenbestand van Sysup, dat in oktober 2011 een nieuw pand in gebruik nam, is divers, van kwekers tot accountants. “We leveren maatwerk aan zakelijke dienstverleners,” zegt Richard van der Lip. Diens compagnon Wouter van den Beld vult aan: “We onderscheiden ons van andere IT-bedrijven door een vaste prijs en flexibiliteit. En niet te vergeten een duidelijke communicatie.”
Een mooi voorbeeld van de flexibiliteit en de vaste prijs: een bedrijf dat met wisselende aantallen zzp’ers werkt, kan het aantal werkplekken per maand aanpassen. Een servicedesk die 24 uur per dag bereikbaar is – telefonisch, per e-mail of via een portal – doet de rest. Zo garandeert Sysup de bedrijfsvoering van zijn klanten in geval van storingen of virusaanvallen, óók door het monitoren van het automatiseringssysteem.
Continuïteit
Begin van alles is een helder automatiseringsplan, dat Sysup maakt op basis van de visie en de toekomstplannen van de klant. Na goedkeuring hiervan gaat Sysup aan de slag. Van der Lip: “De rode draad hierbij is: samenwerken met de ICT- man/vrouw of de systeembeheerder van onze klant.” Van den Beld: “Zo houdt een bedrijf alles in eigen hand en is er continuïteit dankzij de achterliggende organisatie waarop hij kan terugvallen. Per saldo is dat het goedkoopst.”
Email- TRANSACTION 1.3408484 BTC. GET >>> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-26?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&