Als je doet wat je zegt, kun je uit je jasje groeien.
Wie in tijden van economische crisis uitbreidt en mag verhuizen naar een groter pand doet het goed. “Dat komt omdat wij doen wat we zeggen”, stelt Koos van Kruistum, eigenaar van BMP Datapartners.”Die slogan ‘als je lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’, is ook op ons van toepassing.” 5 april openen ze officieel hun nieuwe pand in Sassenheim. Iedereen is tussen 16.00 en 20.00 uur welkom om een kijkje te komen nemen.
Ideaal gelegen, vlakbij de A44, prijkt op de gevel aan de Corn. Verolmeweg met grote letters BMP Datapartners. Wat 1 oktober 1996 als eenmanszaak begon, is uitgegroeid tot een geoliede organisatie waar momenteel 24 mensen werken.
Business-to-business specialist
BMP Datapartners is anno 2012 een totaalaanbieder van kantoorautomatisering. Denk hierbij aan online back-up, Exact consultancy, xDSL- en glasvezelverbindingen, hard- en software en systeembeheer. Van Kruistum: “Wij zijn een echte business-to-business specialist die garant staat voor soft- en hardware oplossingen waar bedrijven – van klein kantoor tot grote zorginstelling – mee vooruit kunnen. Geen ingewikkelde voorzieningen, maar kant en klare, eenvoudig te bedienen systemen, voor klanten die vooral met hun eigen werkgebied bezig willen zijn. Zij moeten kunnen vertrouwen op bedrijfszekere technologie.”
Niet achterover leunen
Het huidige succes heeft volgens Van Kruistum van alles te maken met de koerswijziging vijf jaar terug. “Vanaf 2007 hebben we het roer omgegooid en zijn we met onze producten in de breedte gegroeid. De producten ondersteunen elkaar en met dit one-stop-shopping concept leveren wij een totaalpakket.” Toch betekent dit succes allerminst dat BMP Datapartners achterover leunt. “Natuurlijk vind ik het belangrijk dat het loopt”, legt de oprichter uit. “Maar het zijn lastige tijden. Je moet anticiperen op mogelijke toekomstige ontwikkelingen, zoals bezuinigingsmaatregelen van de overheid bijvoorbeeld. Wat voor impact heeft dat op het bedrijfsleven? Goed de markt volgen en vooral goed luisteren naar je klanten blijft belangrijk. Daarnaast staat onze business niet stil. Elke dag gebeurt er wel wat. Dat zorgt voor nieuwe ideeën en nieuwe producten. Er is zoveel te doen wat goed is voor het bedrijf. Je kunt gewoonweg niet achterover zitten.”
Alles klopt
Voor de officiële opening worden nog de laatste puntjes op de i gezet, maar dat gaat slechts nog om details. Ruime gangen, strak gestucte muren, nieuwe plafonds, een moderne kantine en voor alle vertrekken een ruimtelijke inrichting. Alles klopt. “Het nieuwe pand is vijf keer zo groot als ons vorige kantoor in Rijnsburg. Het was ook écht nodig”, benadrukt Van Kruistum. “Het besluit van een nieuw pand tot het werkelijk overgaan, daar zit wel twee jaar tussen en als je bedenkt dat we het laatste jaar ook nog eens met vijf man waren gegroeid, dan begrijp je wel hoe dringend deze stap was. Gaven we elkaar voorheen een gil, nu moet je echt even de telefoon oppakken of een stukje lopen, een luxe probleem”, besluit hij lachend.
Email- TRANSACTION 1.3408484 BTC. GET >>> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-26?hs=dfeb4db4f10de5716db831cdd946640f&