AutoLeaseTeam Autotest met: Marco Chaudron – Lexus CT

Marco Chaudron is eigenaar van Marcenbas B.V. een werving- en selectiebureau voor het midden en hoger kader. Zij bemiddelen personeel op de gebieden van Financieel, HR, Techniek, ICT, Marketing en Communicatie en Secretarieel. Ze zijn klein, bestaan pas drie jaar, maar ze beschikken gezamenlijk over meer dan 50 jaar ervaring in hun vak. Hun werkgebied is de hele Randstad en omstreken. Alhoewel Marco meer een motorrijder is (Ducati), maakt hij de nodige kilometers in de auto. Momenteel is dat een Fiat 500.

Wat dacht je toen je uitgenodigd werd voor deze testrit?

Wat leuk! Ik volg de ontwikkelingen van alle nieuwe vormen van aandrijving op de voet en ben erg benieuwd welke kant het uiteindelijk op gaat. Ik was dan ook blij verrast dat ik een hybrideauto mocht testen. Zelf hebben wij ooit voor de Fiat 500 gekozen als bedrijfsauto’s. Niet alleen omdat ze er leuk uitzien, maar ook omdat ze erg zuinig zijn. Dat past in onze manier van ondernemen.

Wat is de eerste indruk van de buitenkant van de auto?

Hij lijkt op een kruising tussen een VW Golf en een Renault Megane. Op zich beide mooie auto’s, maar ik vind de huidige wagens allemaal erg veel op elkaar lijken. Ik moet toegeven dat de auto wat groter is dan de twee waar die wat van weg heeft.

Wat vind je van het zitcomfort en van de overzichtelijkheid van het dashboard?

De auto zit prima en voelt luxe aan. Aan alles is gedacht en het dashboard geeft duidelijke informatie. De hoeveelheid knopjes in de middenconsole komt wat druk over, maar al snel wordt duidelijk waar alles voor dient. Met het informatiescherm en de joystick moet je wel oppassen tijdens het rijden. Dat leidt namelijk erg af.

Hoe ervaar je de rijeigenschappen, zowel in de stad als op de snelweg?

Hij rijdt fijn en voelt snel vertrouwd. Het is bijzonder dat hij zo stil is, zeker als je wegrijdt. Je hebt niet altijd in de gaten wanneer de elektromotor het werk doet en wanneer de benzinemotor. Af en toe even het raampje open of ik het verschil hoor.

Met het gaspedaal heb je wat minder feeling met de motor. Dat is erg wennen. Af en toe gaat de motor flink in de toeren zonder dat dit terug is te herleiden tot de snelheid of de acceleratie. De auto is echter niet langzaam of traag. Als het moet kun je flink doorrijden. Maar daarvoor neem je deze auto natuurlijk niet. Je rijdt hem voor het milieu, de portemonnee en genieten doe je van de souplesse en luxe die hij biedt.

Het leasetarief

Bij AutoLeaseTeam rijdt u de Lexus CT-serie al vanaf € 523,= excl. btw / maand op basis van full operational lease en een looptijd van 48 maanden en 20.000 km/jaar.

www.autoleaseteam.nl

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

PunaldNen
Само название « Детский спортивный комплекс » подразумевает то, что данная конструкция не оставит равнодушным даже самого скептически настроенного к спортивным упражнениям ребенка. Как правило, спортивные комплексы для детей состоят из простых, но эффективных снарядов, которые также призваны заинтересовать ребенка как игровые элементы. К тому же любой спортивно игровой комплекс можно расширить и дополнить, например, повесив на него баскетбольное кольцо или любой другой узел, не входящий в стандартную комплектацию. Таким образом, можно постоянно стимулировать ребенка к тренировкам, делая для него комплекс все более привлекательным местом в плане проведения досуга.Only links mode Спортивные площадки купить Фото и видео универсальные спортивные площадки Детские спортивные площадки Для изготовления комплексов используют дерево, пластик, металл. Оптимальным вариантом считаются комбинированные модели с прочными металлическими каркасами и лёгкими пластиковыми или деревянными рабочими деталями.Круглосуточный доступ. Несложная общедоступная техника освоения упражнений. Тренировки на свежем воздухе. Антивандальное покрытие (металл, пластик, резина). Низкая вероятность получить травму, так как тренировки проходят с собственным весом.
12-06-2024 08:36
PunaldNen