De Aygo heeft een facelift gehad en is weer opgefrist. De facelift heeft met name betrekking op de neus die een stoere grille heeft gekregen met wat vloeiender lijnen onder het logo en ook aan de achterkant nog wat stilistische aanpassingen. Hij is leverbaar vanaf 7.990 euro, BPM- en wegenbelastingvrij, A-label, 14% bijtelling, 3 jaar garantie, heeft vanaf de Aspiration-uitvoering LED dagrijverlichting en een nieuw audiosysteem met USB- en iPod aansluiting en Bluetooth.
Er is nu ook een speciale Orange Edition, met oranje bekleding, oranje binnendeurafwerking, oranje randen om de klokken en ventilatieroosters, buitenspiegels en deurhendels. Een ideale uitvoering voor de Hotels van Oranje lijkt mij of voor de voorzitters van de Oranjeverenigingen, maar dat terzijde. De Aygo blijft een frivole supermini met zijn pittige en toch stille driecilinder motor. De standaarduitvoering is redelijk basic, maar er zijn meerdere uitvoeringen mogelijk met wat meer luxe. Wat ruimte betreft is de Aygo eigenlijk prima. Zowel voorin als achterin, hoewel daar de beenruimte wat beperkt is. Hoofdruimte is er volop door het hoge dakdesign. De Aygo is een makkelijk te hanteren stadsauto. Stuurt licht, schakelt soepel en is goed wendbaar. Mooi overzichtelijk en nodigt uit tot een sportief rijgedrag wat natuurlijk wel het benzineverbruik kan beïnvloeden, maar hoe dan ook, hij blijft zuinig. Zakelijk gezien een leuke en economische auto voor met name de stadsritten en in de regio.