Mercedes-Benz Naaldwijk wint Best Customer Nr. 1 Loyalty Award.


Deel dit artikel

Mercedes-Benz Naaldwijk is onderscheiden met de Customer Nr. 1 Award. De Naaldwijkse vestiging van Mercedes-Benz Dealer Bedrijven kreeg de prestigieuze onderscheiding omdat het bedrijf opvalt door de zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit heeft topprioriteit bij Mercedes-Benz Cars. Klanttevredenheid is namelijk de basis voor een ‘Best Customer Experience’. Daarbij zijn tevreden klanten belangrijke merkambassadeurs.

Mercedes-Benz Naaldwijk werd door Mercedes-Benz onderscheiden met de ‘Best Customer Nr. 1 Loyalty’-award. De basis hiervoor is een beoordeling van klanten. Zij geven over een periode van drie jaar aan hoe ze de dienstverlening op het gebied van zowel sales als after sales beoordelen. Ofwel: van verkoopgesprek via aflevering tot het reguliere onderhoud en de afwikkeling van eventuele schades.

“In Naaldwijk hebben we een professioneel team dat een perfecte service, en een persoonlijke aanpak in zowel sales als aftersales, vanzelfsprekend vindt. Het resultaat daarvan is een zeer trouwe klantenkring. Al jaren lang. Dit vertaalt zich ook terug in een zeer hoge waardering door de klanten. In 2017 werden we als bedrijf al verkozen tot de meest klantvriendelijke Mercedes-Benz dealer van Nederland. Dat we nu opnieuw in de prijzen vallen, zien we als een bevestiging van de ingeslagen weg waarbij aandacht voor klant in alles centraal staat” aldus salesmanager Jan de Winter van Mercedes-Benz Dealer Bedrijven.

Fotobijschrift:
Onder toeziend oog van alle medewerkers krijgen Aftersalesmanager Marcel van Jeveren (rechts) en Salesmanager Jan de Winter (links) de Customer Nr. 1 Award overhandigd door Nicole van Bragt van Mercedes-Benz Cars Nederland.

Leave a Comment