Frisse uitstraling én mediacampagne bij uitbreiding dienstverlening Driebergen Accountants focust en verdiept


Deel dit artikel

Fris, scherp, helder…! Eind mei verschenen die drie woorden ineens in bushokjes, op reclame-borden, in advertenties etc. Niet te missen. Net als de afzender: Driebergen Accountants. Opvallend daarbij: in het vertrouwde logo van het kantoor maakte donkerrood plaats voor lichtblauw. Wat is er aan de hand aan de De Ruijterstraat 2 in Rijnsburg?

“Het hoort allemaal bij een campagne waarmee we de ontwikkeling onderstrepen die zich enige tijd geleden binnen onze organisatie al inzette”, zegt Wim Driebergen. Samen met Peter de Boer en Diana Driebergen leidt hij het 35 – veelal jonge – medewerkers tellende kantoor. “Van een traditioneel accountantskantoor groeien we uit tot een veelzijdige adviespraktijk. Jong en van deze tijd. Een verandering en modernisering waar we blij mee zijn. Het opgefriste logo en een toegevoegde slogan weerspiegelen die ontwikkeling.”

“Wat we op déze manier willen zeggen, is dat we met een frisse nieuwe blik de wereld in kijken, maar dat we ook in stand houden wat goed is”, voegt Peter de Boer toe. “Onze dienstverlening breiden we uit én we brengen meer focus aan. Dat past in een tijd waarin administratieve software steeds slimmer wordt en ondernemers veel meer zelf kunnen. Natuurlijk, het traditionele accountantswerk waarin we achteraf de cijfers op een rij zetten, blijven we doen. Maar meer dan ooit gaat het óók om de toekomst. Ondernemers willen goede en alerte adviezen over de zaken die op hen afkomen. Vandaag, morgen, overmorgen, in een verdere toekomst… Daar zijn we – gevraagd én ongevraagd – nu veel actiever in.”

Meer
Vorig jaar nog scoorde het kantoor een prachtige 8,3 bij een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek. Diana Driebergen: “We worden onder meer gezien als deskundig, zorgvuldig en klantgericht. Klanten waarderen de bestaande dienstverlening. Dat maakt ons blij, maar we willen méér! We kiezen ervoor net even verrassender, initiatiefrijker en creatiever te zijn dan vergelijkbare kantoren. Kortom: onze adviestaak nóg serieuzer nemen en de klant nóg meer laten profiteren van de in ons kantoor aanwezige kennis.”

Driebergen Accountants bracht daarbij de afgelopen jaren focus aan in haar werk. Het kantoor specialiseerde zich verder en dieper in de sectoren waarin het door ervaring en bijzondere interesse al sinds jaar en dag thuis is: Fresh & Food, Bouw & Vastgoed, Business to Business-dienstverlening en Not for Profit (stichtingen, verenigingen, kerkgenootschappen e.d., red.). Net als ze zich onderscheidt door een hooggekwalificeerde controle-praktijk en een kennisrijke DGA Desk.

Meetlat
“Voldoende veranderingen dus alles bij elkaar om nu ook naar buiten toe te laten zien dat we in een nieuwe fase zijn beland”, besluit Wim. “Ook de website en alle andere uitingen zijn daarom per eind mei aangepast. En inderdaad, we hanteren nu de slogan “Fris | Scherp | Helder”. Dat zegt wat ons betreft alles over onze dienstverlening. En intern is het de meetlat waarlangs we onze activiteiten en initiatieven leggen: we zijn van deze tijd, alert en attent én helder in zowel adviezen als afspraken. Een veelzijdige adviespraktijk met ambitie dus. Maar we blijven ook toezien op persoonlijk contact; ónze klanten mogen zich nooit een nummer voelen.”

Driebergen Accountants
De Ruijterstraat 2
2231 RV Rijnsburg
T 071 – 402 16 21
E algemeen@driebergenaccountants.nl
I www.driebergenaccountants.nl

Leave a Comment