De flexibele klantgerichtheid van automatiseringsspecialist Auton

‘De goede nazorg en service zijn niet in geld uit te drukken’.

Al 23 jaar bieden de mensen van Auton oplossingen op het gebied van automatisering. Van computers tot netwerken, maar ook onderhoud en begeleiding. Maar vertellen over wát ze allemaal doen, is iets heel anders dan vertellen hóe ze dat doen. Want als nuchtere en bescheiden ICT specialisten in Katwijk laten ze dat liever hun klanten vertellen…

Dat Auton als ICT-specialist sterk is in de bloemenbranche, hoorde de leverancier van concept winkels aan zo’n 300 adressen in Frankrijk al eerder. Dus toen softwareleverancier Alfa Automatisering de firma Celdomy uit Naaldwijk aanraadde om eens met Auton te gaan praten, was de keuze snel gemaakt. “Wij leveren een bepaald concept om voornamelijk bloemen, maar ook planten, vazen, potten en verpakking op een aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen”, legt eigenaar Ron Fransen de bedrijfswerkzaamheden uit. “Dat doen we vanuit 4000 m2 vloeroppervlak naast de bloemenveiling. Van inkoop tot aanlevering en transport; alles verzorgen we zelf. Je begrijpt dus wel dat het van essentieel belang is dat ons bedrijf blijft draaien.”

En daarvoor werkt Celdomy dus al tientallen jaren naar tevredenheid met Auton samen. Wat Fransen nog het meest opviel in het begin was met name de proactieve benadering en het meedenken van de IT’ers uit Katwijk. “Voorheen waren we vrij makkelijk met een bepaald soort zaken. Auton is zo vrij geweest om dat voor ons aan te pakken.” Wat begon met het leveren van een enkele computer, is inmiddels het volledige beheer van de automatisering in het bedrijf geworden. “Daarnaast zorgt Auton er ook voor dat alle losse onderdelen, hardware en software, goed met elkaar verbonden zijn, goed onderhouden worden en dat alles blijft draaien zoals het moet draaien. Inmiddels komen ze al zo lang over de vloer dat ze precies weten wat ze moeten doen.”

Geen discussie, maar oplossing

Maar ook als het gaat om storingen heeft Auton zich allang bewezen. “Als er iets is, dan staat Auton direct voor ons klaar”, weet Fransen inmiddels uit ervaring. “We hebben wel eens gehad dat er een server crashte in Frankrijk. Ook al was het al zes uur ’s avonds, daar werd geen enkel probleem van gemaakt. De medewerkers van Auton stapten direct in de auto en reden er heen om deze te maken. Ze doen ontzettend hun best om iets op te lossen, zijn heel flexibel en leveren maatwerk. De service, bereikbaarheid en toegankelijkheid bij Auton zit gewoon erg goed. Daarnaast voeren ze geen discussie over de oorzaak, maar wordt iets direct opgelost.”

Gecharmeerd van zoveel flexibiliteit en servicegerichtheid denkt Fransen er dan ook niet aan om de samenwerking met Auton te beeindigen. “Overstappen? Nee, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt. Onze samenwerking is een prettige wisselwerking en als alles geregeld wordt zoals je wilt dat iets geregeld wordt, dan is het toch goed? Als we zouden zoeken, dan vinden we heus wel iets goedkoper, maar waarom? Zo’n goede nazorg en service als dat Auton biedt, is ook belangrijk. Sterker nog, het is een waarde die niet in geld uit te drukken is.”

Meer weten?

Auton
Heerenweg 7
2222 AM Katwijk zh
T 071 – 4033199

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *